Nationale kringloopdag

zaterdag 5 oktober 2013
Wij hadden dubbel feest gisteren. De Nationale kringlooopdag viel samen met ons 1-jarig bestaan. Het was een hele fijne dag.
Wij hadden veel bezoekers gisteren en voor ieder hadden wij wat lekkers.
De Emte had tomatensoep en cake gedoneerd net zoals Australian Den Bosch die veel soorten ijs en thee geschonken hebben. Ook is er koffie gebracht door Allora koffie in Oss. Eeterij Smulders heeft op lekkere snacks getrakteerd, Alles geheel belangeloos. Wat is dat mooi en wij voelen daarmee dat ons initiatief toch heel erg goed is aangeslagen in de regio.

We hadden de hele dag fijne muziek. bezoekers zaten echt te luisteren naar de muziek en mee te zingen. Dis was echt een schot in de roos. Heinz, Joop en Arnold, heel erg bedankt. Het was voor jullie ook veel werk. spelen van 11 tot 16.30 is niet eenvoudig en toch hebben jullie dit zomaar gedaan voor ons. SUPER!

Dank aan Ron Timmermans (stichting woord en beeld) die mooie foto's heeft gemaakt deze zijn binnenkort te zien op deze site en op FB.

Maar vooral aan onze 'eigen' mensen, vrijwilligers die elke dag met heel veel passie zorgen dat de winkel er perfect uit ziet, spullen repareren en eventueel bezorgen en dat de klanten het naar hun zin hebben, echt fantastisch.

Een van onze dagelijkse klanten (Antonie)  kwam extra nog een hele grote doos met snoep brengen om op deze dag uit te delen. Hij vertelde daarbij dat hij zo gelukkig was met de kringloop en ook met de koffietafel die er voor iedereen is.

Voor ons was dit een super-dag. Zo veel positieve reacties laat ons zien dat wij op je juiste weg zijn.