Vrijwilligers van 'de Banken'

Wij hebben weer ruimte voor gezellige en enthousiaste vrijwilligers.

Interesse

Bel ons op 06-57 77 59 16 of loop gewoon even bij ons binnen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als stichting draaien wij vooral op onze vrijwilligers.  Inmiddels hebben een 4-tal vrijwilligers die dankzij hun vrijwilligerswerk snel weer aan een baan kwamen. Jammer voor ons maar goh, wat een geluk voor deze heren. Solliciteren vanuit een activiteit helpt echt.

Naast onze vrijwilligers bieden wij ook ruimte voor arbeidsplaatsen en om werkervaring op te doen. Ook re-integratie projecten worden door ons ondersteund. Wij werken wel met een bedrijfsmatige instelling. Dat moet ook wel want zonder commerciele instelling kan een Kringloopcentrum niet lang bestaan.

Wij vragen dan ook best veel van onze medewerkers maar wij bieden dan ook wel de kans tot persoonlijke ontwikkeling en stuktuur waardoor een medewerker meer kans maakt op de reguliere arbeidsmarkt. Vrijwilligers zijn altijd welkom. Dus, heb je nog een paar uurtjes over en vind je het leuk om met andere mensen samen te werken en een echt team te vormen, kom dan eens langs bij ons en informeer naar de mogelijkheden. Wij kunnen altijd mensen gebruiken en ook op de diverse afdelingen.

• boeken
  • muziek